.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد66پايگاه براي جمع‌آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري
مديركل پست استان مازندران گفت: در آستانه سفر رئيس‌جمهوري به مازندران 50 پايگاه ثابت و 16 پايگاه سيار براي جمع آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري در اين استان مستقر مي‌شوند. به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ,اسماعيل بوداغي اظهار داشت: در اين خصوص بيش از 100 نفر نيروي پستي مازندران در اين بخش فعال خواهند شد.

مديركل پست استان مازندران گفت: در آستانه سفر رئيس‌جمهوري به مازندران 50 پايگاه ثابت و 16 پايگاه سيار براي جمع آوري نامه‌هاي مردمي به رئيس‌جمهوري در اين استان مستقر مي‌شوند.  
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ,اسماعيل بوداغي اظهار داشت: در اين خصوص بيش از 100 نفر نيروي پستي مازندران در اين بخش فعال خواهند شد.
وي تصريح كرد: يك پايگاه ثابت نيز در استانداري مازندران از فردا به مدت 48 ساعت پس از سفر رياست جمهوري نامه‌هاي مردم را جمع آوري مي‌كنند.
مديركل پست مازندران افزود: اين اداره كل با استقرار واحدهاي سيار نامه‌هاي مردمي را براي جمع‌بندي و ارسال به دفتر رئيس‌جمهوري با هماهنگي دفتر بازرسي استانداري اقدام خواهد كرد.
بوداغي همچنين گفت: از سوي جمعيت هلال احمر مازندران نيز چادرهاي سيار با هدف رساندن نامه‌ها و درخواست‌هاي مردمي به رئيس جمهور مستقر خواهند شد.
وي در عين حال از شهروندان مازندراني خواست نامه‌هاي خود را فقط به ماموران پستي كه با كارت شناسايي در جايگاه ويژه مستقر هستند نامه‌ها را به آنها تحويل دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.